Sidor

måndag, maj 2

Ett stycke grått harem

Förr gillade jag inte grått, tyckte det var en tråkig färg som bara gamla hade. Kanske har jag gått och blivit gammal för jag gillar färgen nu. Jag har sytt ett par haremsbrallor till mig själv. Först tänkte jag att jag skulle sy upp ett par att ha i skolan som eleverna kunde kika på. Men så blev det icke. Så nu går jag runt och är en levande provdocka.



De är sydda i grått trikåtyg från stoff och Stil. Byxan har fyra motveck famtill och en bred mudd i midjan i samma tyg (jag har vikt ner mudden). Trodde först att det skulle kännas skumt att gå runt med värsta hänget, men de är hur sköna som helst. Har redan inhandlat ett mönstrat tyg för att sy ett par till. Kanske med mindre häng.







3 kommentarer:

Fangoria sa...

JÄttesnygga!!!

KlaramedK sa...

Kul med lite vuxensömnad!!

jag har oxå funderat på det där med hängiga haremsbyxor om det är skönt eller ej...och så funderar jag på om man kan cykla med sådan på sig!! :=O

Fina var de i alla fall

Majtjho sa...

Tack så mycket, och visst kan man cykla med dom. Det går hur bra som helst. De är sjukt sköna brallor.