Sidor

torsdag, april 17

Solhatt och kakelugn.

Det har blivit en hel del huvudbonader här på sista tiden. Även några solhattar har det blivit i bara farten. Innan man vet ordet av det är det dags för även dom. Min dotter ville gärna vara med på bild, hon poserar framför vår kakelugn. Tyvärr så fungerar den inte. Eller så gör den det men vi måste bara få hit någon som kikar på den. Vi har en liknade i vårt sovrum som inte heller fungerar.



Just denna solhatt är sydd i ett frotté tyg. Finns även i röda färger.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gullig tjej och fin mössa!

Majtjho sa...

Tack så mycket. Hon är go hon

snork sa...

Åh så fin hatt!
Kan nog funka till vuxna också, eller vad säger du? Blir lite sugen på en....
Själv har jag just sytt min första väska, jag blev rätt nöjd faktiskt!
Glad vår!
Linn

OttoPippi sa...

Så skön modell på denna hatt!!! (Var har du fått tag på det?)Och vilket passande tyg!!! Ja, visst är det snart bara dags för dessa solhattar förmodligen. Tänkte i värmen idag att mina nysydda vårmössor redan snart är för varma :-)

Jes sa...

Snygg hatt, gillar modellen på den och tyget. Modellen som bär den va söt :)

Majtjho sa...

Tack så mycket. Kul att ni gillar den och min lilla donna. Modellen är en förlängd och vidgad kulle till en vanlig solhatt.