Sidor

torsdag, mars 20

Vinter i Skåne

Japp, det är det verkligen. Snön ligger vit och fin. Längtar så tillbaka till mina underbara tid i södra norrland. För Umeå ligger inte så långt norrut. Det var härliga snötider det.

Annars händer det inte så mycket nytt här inte. Barnen testar fortfarande positivit, dottern har haft ett negativt. Är inne på 4:e veckan. Har inte fått något pysslat men en hel del annat har vi gjort. Kidsen har nu fått nya egna rum. Dottern är överförtjust i sitt egna skrivbord. Hon sover helt själv på övervåningen och har växt hur mkt som helst. Enligt henne är hon "skit stor".

3 kommentarer:

Katarina Nimrodsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Katarina Nimrodsson sa...

Hej
Var ute och surfade och hittad din fina sida med mycket fina saker så jag ville lämna ett avtryck att jag varit inne på din sida

Jag tog bort min komentar pågrud av att jag har två sidor och den visade bara mina vovvar
har även en sida med pyssel
Här är min andra adress
kattaspyssel.blogg.se

Anonym sa...

Hej!

Mailade till din teliaadress för ett tag sedan. Är det så att den fortfarande inte funkar? Kan du i så fall maila mig från ngn annan adress?

//Annika