Sidor

lördag, december 22

Hemma bra borta bäst!!!

Har nu kommit hem efter vår lilla tripp till Thailand. Och denna gång så säger jag verkligen att borta är bäst. Vill tillbaka nu bums. Så helt underbart skönt. Maten är sjukt god och havet ljuvligt. Solen gör en brun och snygg. Folket är hur trevliga som helst och sist men inte minst man slipper laga mat och städa. Kanon. Vi har verklien haft det toppen och jag har inte saknat pysslandet.

Men under tiden jag har varit borta så har det gått bra för mig. Har sålt en del på Rackamaja.
Trevligt som bara den. Nu ska jag fördriva lite tid med att läsa mina kära vänners bloggar. Det var ett tag sedan

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter så härligt. Har varit i Thailand en gång för 9 år sen. Gud vad länge sen men då gjorde vi en resa på 4 månader så jag fick min reslust lite mättad då. Nu börjar det däremot kännas ett litet sug igen. Du är så välkommen hem igen. Ska bli spännande att åter följa ditt pysslande!
/klockarbarn

Krumitott sa...

Välkommen hem! God Jul o Gott Nytt PysselÅr!

Gekko sa...

Välkommen hem!
Nu har jag precis sytt min första lilla sak ur din sköna gröna velour!:-) Fast den var väldigt liten, har inte så mycket ork just nu.
Hoppas ni har en god jul och att det känns lite bra att ha kommit hem också!
Kram

Jes sa...

Välkommen hem, låter som ni har haft det underbart där borta. Har aldirg varit i Thailand men skulle gärna åka ditt, kanske nästa vinter :)

Anonym sa...

Tack så mycket, det är lite skönt att vara tillbaka. Ser fram emot ett nytt pysselår med er alla.

/ Majtjho