Sidor

onsdag, februari 21

Hej vad det går

Fick gjort en hel del när snuttisen vilade i förmiddags. Känner mig ultra kreativ. Sedan är det lättare när allt redan är utklippt och ligger fint i olika högar och bara väntar på att bli färdiga. Så här är lite av förmiddagens arbete.


Denna klänningen har ett helfodrat klänningsliv i röd/vit rutigt tyg. Ser lite konstigt ut på bilden. Skulle vilja ha mer vidd i kjoldelen. Men hade inte så mkt av det tyget.



Min dotter har fått vara modell på mina olika mönster till förklädesklänningarna och detta är nog den modell som jag blev mest nöjd med. Vi får se vad kunderna tycker på söndag.



Lillkillen fick vara modell för baxisen. Det blev 5 st brallor i stl 3 mån upp till 15 mån. Dessa är i turkos plysch med orange mudd. Super gosiga och grymt rymliga. En riktig pösbralla.

Sen blev det en hel del mössor. Är dock inte riktigt vän med mina mössor. Vet inte vad som fattas. Men något är det som gör att jag inte är 100% nöjd. Men å andra sidan blir man nog nästan aldrig nöjd. Nu ska mina symaskiner få vila en timme eller två, så ska jag gå och göra mig en latte och sätta mig och sticka lite. Har fått min pulskompis, vet dock inte vilken modell och färg jag ska ta.






Inga kommentarer: